Második nekifutás

Hello Mindenkinek! A múltkori cikkemben nem fenyegetésnek szántam a visszatérést, de megvallom őszintén, hogy nagyon jól éreztem magam a márciusi első horgászatom alkalmával. Csak a lehetőséget vártam, hogy minél hamarabb visszatérhessek Ludányhalásziba az Öregpotykásokhoz.

Papp Gábor barátommal egyeztetve kitűztünk egy időpontot még a tavaszi telepítés előtt. Sajnos megint csak 24 óra állt a rendelkezésünkre. 2011. március 25. péntekre esett a választás. Az időjárás kitűnő volt, bár hétvégére mondták a hidegfronti hatást de belevágtunk a napba. Most az első etetést nagyon minimálisra csökkentettük. Csak egy marék kukorica és egy pár szem bojli volt a reggeli. A horogra a múltkoriban bevált süllyedő, házilag gyúrt bojlit tettünk, mellé gyümölcsös pop-up sapka került. Nem valami fergetegesen telt az első három óra, de unatkozásra így sem volt okom. A helyi horgászok barátságos vendégszeretete minden várakozásért kárpótolt. Bár nem sokan voltak a tavon, de mindenkinél történt valami. Aztán nálam is megérkezett az első kapás! Már amikor felvettem a botot éreztem, hogy nem egy gyerekhallal kell birkóznom. Közel 20 perc fárasztás után az idei tórekordot mérlegelhettem egy 16 kg-os tükrös formájában.

Éjjel 2-ig még fogtam egy 14 és egy 13 kg-os tükröst, hajnali 4:30-kor pedig egy 11 kilós pikkelyes potykát. Az eredmény és az élmény magáért beszél!

Aztán, ahogy jósolták, bejött a hidegfront. De milyen érdekes, a halak nem álltak le! Délután értesültem róla, hogy a mellettünk lévő stégen is 24 óra alatt közel 75 kg volt az össz fogás! Nem semmi!

Horgásztársaim, a tó csodálatos és bátran merem ajánlani mindenkinek! A kétszer 24 óra alatt fogtam 8 potykát, de 10 kg alatt egyik sem volt! Látszik a tógazdák törődése, hozzáértése és szaktudása. Köszönöm a lehetőséget, Öregpotykások!

Legközelebb az Élmény-tavat szeretném kipróbálni.

Huszai László István

Copyright © 2018 Öregpotyka. Minden jog fenntartva.